Vinter- og vår kampanje for Sørlandet i Finansavisen

29. januar ble ny kampanje for Sørlandet for satt i gang. Annonsen går gjennom Finansavisen og vises i Trondheim, Bergen, Stavanger på Østlandet og lokalt på Sørlandet. Hovedtema er å vise Sørlandet som en attraktiv feriedestinasjon for nordmenn vinterstid og om våren.
Sørlandet hele året Sørlandet hele året

Med fokus på vinter- og våropplevelser og workation er vår nye annonse nå i gang gjennom Finansavisen (digitalt) og Kapital (print).

Mål for kampanjen:

  • Skape oppmerksomhet og reiselyst som inspirerer målgruppene til å velge sørlandsferie i vinter og vår.
  • Drive besøkende til bedriftenes nettsider og landingssider på visitsorlandet.com.

Annonsen i Finansavisen retter seg mot et kjøpesterkt voksent publikum hovedsakelig i Oslo-området, som har frihet til å reise når de selv måtte ønske det.
Periode: 29.januar – 21.februar

Kapital print 2021

Finansavisen 2021 print annonse
Finansavisen 2021 print annonse

Kapital Reise (print)

Innholdsannonse i Finansavisen Premium med utgivelse 29.januar. Tema i bladet er reise og aktiviteter i Norge.

Her kan du bla i Kapital Reise

Finansavisen

Den digitale annonsen ligger på Finasavisen i 3 uker, inngangen og visninger til annonsen på frontsiden varierer gjennom perioden.

Annonse i Finansavisen
Inngangen til annonsen i Finansavisen

Her kan du lese artikkelen i Finansavisen 

Følgende av våre partnerbedrifter er med i denne kampanjen:

  • Kuben museum og arkiv
  • Scandic Kristiansand Bystranda
  • Aquarama
  • Dyreparken
  • Kilden Teater og konserthus
  • Høyt&Lavt Kristiansand og Sørlandets Klatresenter
  • SKMU – Sørlandets Kunstmusem
  • Tregde Ferie

Vi håper vår vinter- og vår kampanje for Sørlandet i Finansavisen gir gode resultater, selv med koronarestriksjoner.

Rapport og resultater for kampanjen kommer her når kampanjeperioden er over.