• nb

Synlighet

Trafikkutvikling

Her ligger innlegg om trafikkutvikling i regionen. 

Les mer

Prosjekt Key Account Digital

Her kommer innlegg om prosjekt Key Account Digital. 

Les mer

Prosjekt Barnas By Kristiansand

Her kommer innlegg om prosjekt Barnas By Kristiansand. 

Les mer

Presse/media/bloggere

Her ligger innlegg om dekning fra presse, media og bloggere. 

Les mer

Markedstiltak utland

Her ligger innlegg om markedstiltak utland. 

Les mer

Markedstiltak Norge

Her ligger innlegg om markedstiltak Norge. 

Les mer

Hackathon for studenter i Kristiansand

Hackathon for studenter i Kristiansand

Vinnere av hackathon Kristianssand

Studenter fra UiA og Noroff og noen profesjonelle utviklere har deltatt på har deltatt på Hackathon med temaet "Hvordan gjøre Kristiansand til en bedre studentby".

Les mer

Digitalt fotavtrykk for Sørlandet 2016

Digitalt fotavtrykk for Sørlandet 2016

Usus AS har siden januar 2015 målt det «digitale fotavtrykket» til destinasjoner på Sørlandet. Nå kan vi se tilbake på 2 år med målinger.

Les mer

Vil du være med og få flere gjester til Sørlandet i 2017?

Vil du være med og få flere gjester til Sørlandet i 2017?

Daglig benytter vi digitale og sosiale plattformer for å bygge opp og spre historien om Sørlandet.

Les mer

Vil du bli med på å få danske barnefamilier til å velge Sørlandsferie i 2017?

Vil du bli med på å få danske barnefamilier til å velge Sørlandsferie i 2017?

Sørlandet har satt seg som mål å bli det mest attraktive regionen i Norden å besøke for barnefamilier (Besøk Agder 2030). Sørlandet har en svært sterk posisjon i det norske familiemarkedet sommerstid. Vi ønsker å ta posisjon som Norges familiedestinasjon nr. 1 i et internasjonalt marked. Dyreparken og øvrige opplevelser på natur og aktiviteter skal lokke danske barnefamilier til Sørlandet.

Les mer

Synlighet Sørlandet utland 2017

Synlighet Sørlandet utland 2017

Overnatting, opplevelse og attraksjonsbedrifter på Sørlandet har mulighet til å ta del i den felles internasjonale markedsføringen av Sørlandet. Sammen gjør vi aktiviteter for å få flere utenlandske gjester til å velge Sørlandet som feriemål. Hovedmarkedene er Engelsk-språklige land, Tyskland og Nederland.

Les mer

Camp-Inge kampanje sommeren 2016

Camp-Inge kampanje sommeren 2016

USUS synlighet har i år hatt en campingkampanje for å lokke campinggjester til landsdelen. Vi har i kampanjen delt tips og gode råd på en morsom og uhøytidelig måte. Vi har personifisert kampanjen gjennom Inge Dalen, som har fått det fengende navnet, Camp-Inge.

Les mer

Nok en god juli måned for turismen på Sørlandet

Nok en god juli måned for turismen på Sørlandet

is

I helgen kom SSB med de offisielle overnattingstallene for juli måned. Sørlandet kan se tilbake på nok en veldig god juli måned, og samlet sett ble det registrert 6,3 % flere overnattinger sammenlignet med fjoråret. 

Les mer

Meget bra juli måned for hotellene i Kristiansand

Meget bra juli måned for hotellene i Kristiansand

Selv om sommersesongen langt fra er over her i sør, så er det veldig hyggelig å melde at hotellene i Kristiansand kan se tilbake på en meget god juli måned.

Les mer

Danske bloggere til Sørlandet

Danske bloggere til Sørlandet

synlighetsbloggen

Sommeren 2016 kommer 5 danske bloggere til landsdelen som en del av Sørlandet sin satsing på det danske familiemarkedet. Visit Norway i Danmark har hatt oppgaven med å velge ut de beste danske familiebloggerne for Sørlandet og vi i USUS AS har sammen med Dyreparken laget et flott program for dem. Den første bloggeren kom forrige helg og har allerede gitt strålene tilbakemeldinger.

Les mer

Adresse

v/Usus AS
Rådhusgata 6,
4611 Kristiansand

Følg oss på Facebook