Markedsføring av Sørlandet mot ferie- og fritidsgjester

Gjennom merkevaren Visit Sørlandet bidrar USUS til å synliggjøre både individuelle aktører og destinasjonen Sørlandet.
Ved hjelp av nettsider, blogger, ulike brands i sosiale medier jobber vi for å gjøre gode opplevelser enda mer tilgjengelig, både for tilreisende og innbyggere.
Merkevaren Visit Sørlandet

Våre hjemmesider på Visit Sørlandet opplever stadig vekst og hadde i 2018 over 3,3 millioner sidevisninger. På sosiale medier når vi hundretusenvis av mennesker, fra Nordkapp til Lindesnes i Norge, men også i utlandet.

Som USUS-partner får din bedrift mulighet til å kjøpe markedspakker som retter seg både mot det norske og relevante utenlandsmarkeder. Våre markedspakker legges opp for å møte akkurat din bedrifts behov om og kan distribueres via flere ulike merkevarer og på en rekke flater, både eksterne og interne, analogt og digitalt.

I tillegg til direkte markedsføring mot potensielle besøkende jobber vi også aktivt mot både nasjonal og internasjonal presse. Vi sender jevnlig ut informasjon om nyheter fra Sørlandet til våre pressekontakter og arrangerer presseturer både på egenhånd og sammen med Innovasjon Norge.

USUS har også lang erfaring med å jobbe med influencere og bloggere gjennom våre utenlandskampanjer.

Vi jobber med aktiv bearbeiding av incoming turoperatører og deltar på vegne av en samlet reiselivsnæring på Norwegian Travel Workshop hvert år.

Ta gjerne kontakt med oss dersom din bedrift er interessert i, eller ønsker å vite mer om våre markedspakker eller andre tjenester knyttet til synlig og markedsføring.  

 

Markedsføring mot kurs-, kongress og eventmarkedet