Høstkampanje – Sørlandet synlig i Fjell og Vidde, Norges desidert største magasin med tanke på friluftsliv

Fjell og Vidde sendes adressert ut i et opplag på 172.000, og magasinet har i snitt 376.000 UNIKE lesere pr. utgivelse. Magasinet er Norges desidert største magasin med tanke på friluftsliv.
Surfing på Sørlandet Foto: Adam Read©Visit Sørlandet

Fjell og Vidde sendes adressert ut i et opplag på 172.000, og magasinet har i snitt 376.000 UNIKE lesere pr. utgivelse.

Her blir annonsen plassert inn i en fin og riktig kontekst med utelukkende positive vinklinger som gjør at leserne vil komme seg ut på tur ved første anledning. 

Annonse i Fjell og vidde 2021
Annonse i Fjell og vidde 2021
  • DNT har pr. nå rundt 318.000 medlemmer, er med det Norges desidert største organisasjon med tanke på friluftsliv og reiseliv i Norge
  • Utgir også de største mediekanalene. Magasinet Fjell og Vidde, og nettstedene ut.no og dnt.no med tilhørende app UT.
  • Nettsidene til DNT er åpent for bruk av alle, man må ikke være medlem for å bruke for eksempel ut.no for å finne turforslag.
  • I 2020 hadde vi et snitt på 1,3 mill. unike brukere pr. måned. Det vil si 25 % av Norges befolkning brukte DNT sine nettsider for å bli inspirert og informert om reisemål.
  • Plasseringen av din reklame vil være midt i resultatsøkene som her blir utført.
  • En bedre plassering inn i et redaksjonelt miljø er vanskelig å finne.

Om Fjell og Viddes lesere:

  • 43 år
  • Litt flere kvinner enn menn
  • Bor urbant
  • Inntekt og utdannelse over snittet
  • Elsker å reise
  • 17 % er aktive jegere, 53 % er aktive fiskere

Annonsen har fokus på enkle opplevelser som de fleste kan være med på som stisykling, sykling, rafting, fjellturer, stormjakt og skjærgården.

Fjell og Viddes høstutgivelse er i postkassen 10. september.