Servicetrening sommersesongen 2021 blir digitalt

Etter å ha håpt i det lengste at vi kunne gjennomføre fysiske servicekurs som vi har gjort i flere år nå, har vi besluttet å kjøre kursene digitalt. Med deltakere på tvers av bedrifter og kommuner kan ikke ta sjansen på å bidra til smitteutbrudd blant dyrebare ansatte. MEN, fordelen med å ta det digitalt er jo at kanskje enda flere sesongansatte får muligheten til å delta siden man kan delta fra hvor som helst. Nytt i år er at vi også får med en liten bolk med lokal turistinformasjon fra din region - sammen skal vi få gjestene til å bli lengre og bli enda mer fornøyde!
Illustrasjonsbilde service

Servicekurs 2021: BLIDE BLAKKE GJESTER

Bli en servicehelt i sommer – og la dine gjester og besøkende bli din beste markedsføring!

Servicetreningen tar for seg selve gjestereisen både FØR, UNDER og ETTER besøket hos deg som driver innen reiseliv og opplevelser. Servicetreningen er både inspirerende og motiverende for deg som jobber med service med stort fokus på praktiske oppgaver du kan ta med deg hjem til egen bedrift etter treningen. Servicetreningen har som mål å øke din bevisstgjøring på NÅR man kan utføre service og HVORDAN for å skape økt gjesteopplevelse, glade gjester, godt renomé og økt omsetning i bedriften.

Nytt i 2021: Øk kunnskapen om hva Sørlandet har å by på

Nytt i år er at vi i forkant av servicetreningen starter med en del der dere får informasjon om hva gjestene deres bør få med seg av opplevelser i ditt nærområdet og på Sørlandet generelt. Dette er kunnskap som gjestene setter STOR pris på at dere har og kan bidra til at de blir lenger, legger igjen mer penger OG blir mer fornøyde!

Om Rolf T. Øygarden

Med bred erfaring fra rekruttering, salg, service og ledelse blant annet i hoteller, restauranter og som Salgssjef Ferie og Fritid i Dyreparken deler Rolf av sine egne erfaringer,  tips og sin «hands-on» verktøykasse.

Datoer sesongen 2021