Servicetrening i forkant av sesong også i år

Det blir en ny runde med servicekurs i forkant av sommersesongen 2019. I år blir det Rolf Øygarden, et nytt ansikt, som med god energi og stort engasjement skal lede frontpersonale gjennom 3 timer med servicetrening.
Servicetrening med Rolf Øygarden

Servicetreningen tar for seg selve gjestereisen både FØR, UNDER og ETTER besøket hos deg som driver innen reiseliv og opplevelser.

Servicetreningen er både inspirerende og motiverende for deg som jobber med service med stort fokus på praktiske oppgaver du kan ta med deg hjem til egen bedrift etter treningen.

Servicetreningen har som mål å øke din bevisstgjøring på NÅR man kan utføre service og HVORDAN for å skape økt gjesteopplevelse, glade gjester, godt renomé og økt omsetning i bedriften.

Kurset varer i 3 timer og koster kr 500 pr deltaker. 

Om Rolf T. Øygarden

Med bred erfaring fra rekruttering, salg, service og ledelse blant annet i hoteller, restauranter og som Salgssjef Ferie og Fritid i Dyreparken deler Rolf av sine egne erfaringer,  tips og sin «hands-on» verktøykasse.

Tid og sted i juni