Pressebesøk med gode resultater

I forbindelse med vårt samarbeid med UpNorway hadde Sørlandet tidligere i høst besøk av reiselivsjournalisten Rupert Parker fra UK. Han besøkte bedrifter som selger produktene sine gjennom den norske turoperatøren. Nok en gang har et pressebesøk gitt Sørlandet gode resultater.
Boen Gård Kristiansand Foto BorderFreeTravels©Fredrik Bye Boen Gård Kristiansand Foto BorderFreeTravels©Fredrik Bye

Rupert Parker er en frilandsjournalist og skriver for forskjellige reiselivsmagasiner. Og vi ble så glade for å få artikler i disse magasinene nå i høst. Kudos til de fantastiske teamet på Lindesnes fyr, Under, Lindesnes Havhotell, Boen Gård, Canvas Hove, Kote Null, gjengen på Sandøya og Det Lille hotell i Risør som tok han i mot. Og takk til Widerøe.

En stor takk til Torunn Tronsvang i UpNorway, det var hun som arrangerte hele turen. Alle opplevelsene kan bestilles på UpNorway

Pressebesøk med gode resultater:

Tripreporter: https://tripreporter.co.uk/discovering-the-southern-shores-of-norway/

The Travel Magazine: https://www.thetravelmagazine.net/exploring-norways-south-coast.html

About My Generation: http://www.aboutmygeneration.com/?p=42970

The Cultural Voyager: http://www.theculturalvoyager.com/the-southern-shores-of-norway.html

Selger inn til de store reisemagasinene

Her er litt oversikt over reach på de ulike kanalene. Rupert forteller at han nå jobber med å selge inn vinklinger til noen av de større reisemagasinene. Vi har delt på vår Facebookside i dag, og det kan du også gjøre. 

Trip Reporter www.tripreporter.co.uk

Current stats are 130,000 monthly unique visits generating over 500,000 page view a month. The site is aimed at high end travellers with disposable incomes and written by award winning travel writers who recommend destinations, hotels, restaurants, cruises and travel accessories from personal experiences.  

The Travel Magazine www.thetravelmagazine.net

Over 2 million readers on the web and via social media. Page views per month: 75,000 Unique visitors: 2,789,000 Twitter: 1,783,000 Vine: Facebook: 11,360 fans Foursquare: 7,600 Instagram: 8,200

Media Pack: http://www.thetravelmagazine.net/advertise/mediapack

AboutMyGeneration www.aboutmygeneration.com

Target Audience – Active and affluent over 50s looking for Luxury and Unique experiences. Date started – August 2006. Unique monthly visitors – 120,000+. Twitter followers @FoodNewz & @LuxuryandUnique – c2000

The Cultural Voyager www.theculturalvoyager.com

Target Audience – Travellers who regard culture as a major part of their holiday experience. Date started – June 2012. Unique monthly visitors – 40,000+. Twitter followers @CulturalVoyager – 730+

Her kan du lese mer om UpNorway samarbeidet.