• nb
  • Home
  • Nyheter
  • Vil du være med og få flere gjester til Sørlandet i 2017?

Vil du være med og få flere gjester til Sørlandet i 2017?

Daglig benytter vi digitale og sosiale plattformer for å bygge opp og spre historien om Sørlandet.

Med godt og unikt innhold påvirker vi folks reisevaner. Nå kan du bli med og skape nye reisedrømmer til din bedrift. Her får du oversikten over våre markeder og tiltakene din bedrift kan bli med på i 2017.

Stikkord for i 2017

  • ”Best på gjenkjøp” – våre gjester er våre beste markedsførere. Vi skal jobbe målrettet med å få våre fornøyde gjester (og innbyggere) til å fortelle historien om Sørlandet og være våre ambassadører.
  • Mobil og digitalt - gjestene er digitale. Alle salgs- og markedsaktiviteter har mobil og digitale platformer som utgangspunkt.

Tiltak:

  • Hovedfokus ”Sommer på Sørlandet – bestill ferien din nå” på visitsorlandet.com gjennom året. Aktivt skape innhold som stimulerer til reiselyst og bestilling av sommerferie på Sørlandet.
  • Visit Sørlandet Reiseblogg: blogginnlegg gjennom året med fokus på tips og opplevelser på Sørlandet.
  • FB Visit Sørlandet: gjennom året publiseres det bilder, film og innhold med målsetting om å skape reiselyst til Sørlandet.
  • Instagram Visit Sørlandet: daglig publisering av bilder og film med målsetting om å skape reiselyst til Sørlandet
  • FB annonsering: annonsekampanjer i januar/februar, perioden fra påske og frem til skoleslutt i juni mot spisset målgruppe (geografisk, demografisk, interesse) med budskap for å fremme reiselyst og bestilling av ferie til Sørlandet.
  • Dyreparkmagasinet: opplag 550 000 med distribusjon til ”familie”-husstander i Sør-Norge ukea etter påske.
  • Travellers Lookbook: print og digitalt bilag i Se & Hør og KK. Opplag Distribusjon/publisering KK 24. mars, Se & Hør 28. mars. Opplag 165 000. Målgruppe: familier med små barn og voksne par. Totalt antall visninger på en uke 6 millioner (delt på antall annonsører)
  • Annonsering i Se & Hørs påskeutgave

Vi skal fokusere på å bygge trafikk i følgende perioder:

  • Vinterferien
  • Påskeferien
  • Sommerferien
  • Høstferien
  • Weekendferier gjennom året

Bli med på felles kampanje for 2017

Her finner du mer informasjon og bestillingskjema for kampanjer 2017: Markedspartner synlighet Sørlandet 2017

Her finner du: Oversikten over våre sosiale medier

 

Med vennlig hilsen

Elisabeth Høibo

Salgs- og markedsansvarlig Norge – USUS AS

Tagger:

Spor fra din side.

Legg igjen en kommentar

Adresse

v/USUS AS
Ny adresse fra 18.sept-17!
Vestre strandgate 26
(5.etg),
4611 Kristiansand
Org nr: 993 995 282

Kontaktpersoner

Følg oss på Facebook

Sertifisering

Bronze Label of the European Cluster Excellence Initiative