Første kampanje for ferie på Sørlandet 2021 er i gang

26. desember sparket vi i gang den første kampanjen for Sørlandet for besøk i 2021. Annonsen går gjennom Polaris media og vises i Trondheim, Bergen, Stavanger på Østlandet og lokalt på Sørlandet. Hovedtema er Sørlandet er kjent som en yndet feriedestinasjon for nordmenn i sommermånedene, men landsdelen har mye å by på også utenom sesong.
Annonsen retter seg mot et voksent publikum. Foto Maguns Furset Visit Sørlandet Annonsen retter seg mot et voksent publikum. Foto Maguns Furset Visit Sørlandet

I annonsen som er skrevet av journalist i Polaris Media og leserne får presentert gode opplevelser landsdelen kan by på gjennom året. Katrine Ubostad, Lindesnes Havhotell og Beate Töpfer, Lillesand Hotel Norge  og Elisabeth Høibo, USUS/Visit Sørlandet forteller om sine favoritter.

Mål for kampanjen:

  • Skape oppmerksomhet og reiselyst som inspirerer målgruppene til å velge sørlandsferie vinter og vår.
  • Drive besøkende til bedriftene og landingssider på visitsorlandet.com.

Annonsen retter seg mot et voksent publikum med frihet til å reise når de selv måtte ønske det.
Periode: 26.desember- 31.januar.

Følgende bedrifter er nevnt i annonse i artikkelen:

  • Scandic Kristiansand Bystranda
  • Aquarama
  • Caledonien
  • Restauranter på Fiskebrygga og i Kristiansand
  • Kilden teater og konserthus
  • Møvig fort (Vest-Agder museet)
  • Under
  • Lindesnes fyr
  • Lista fyr
  • butikker, bakeri og restauranter på Lista
  • Tømmerrenna i Vennesla
  • Risør
  • Arendal
  • Merdø

Her kan du lese og bli inspirert.

Her er linken som du selv kan dele i dine kanaler:

www.fvn.no/brandstudio/i/9OB4aM/restaurant-med-michelin-stjerne-lei-et-fyr-eller-bare-slapp-av-i-en

Resultater for annonsen (kommer etter endt periode).

Fikk du med deg denne:  Slik markedsførte vi Sørlandet i 2020.