I annonsen som er skrevet av journalist i Polaris Media og leserne får presentert gode opplevelser landsdelen kan by på gjennom året. Katrine Ubostad, Lindesnes Havhotell og Beate Töpfer, Lillesand Hotel Norge og Elisabeth Høibo, USUS/Visit Sørlandet forteller om sine favoritter.
Mål for kampanjen:
- Skape oppmerksomhet og reiselyst som inspirerer målgruppene til å velge sørlandsferie vinter og vår.
- Drive besøkende til bedriftene og landingssider på visitsorlandet.com.
Annonsen retter seg mot et voksent publikum med frihet til å reise når de selv måtte ønske det.
Periode: 26.desember- 31.januar.
Følgende bedrifter er nevnt i annonse i artikkelen:
- Scandic Kristiansand Bystranda
- Aquarama
- Caledonien
- Restauranter på Fiskebrygga og i Kristiansand
- Kilden teater og konserthus
- Møvig fort (Vest-Agder museet)
- Under
- Lindesnes fyr
- Lista fyr
- butikker, bakeri og restauranter på Lista
- Tømmerrenna i Vennesla
- Risør
- Arendal
- Merdø
Her kan du lese og bli inspirert.
Her er linken som du selv kan dele i dine kanaler:
www.fvn.no/brandstudio/i/9OB4aM/restaurant-med-michelin-stjerne-lei-et-fyr-eller-bare-slapp-av-i-en
Resultater for annonsen (kommer etter endt periode).
Fikk du med deg denne: Slik markedsførte vi Sørlandet i 2020.