Filminnspilling til stor ny kampanje med Visit Norway

Kampanjen er den andre store internasjonale satsningen Visit Sørlandet/Visit Southern Norway gjør i samarbeid med Visit Norway.
Fridykking med Kote Null Foto Gjermund Glesnes©Visit Sørlandet.jpg Fridykking med Kote Null Foto Gjermund Glesnes©Visit Sørlandet.jpg

Kampanjen skal rette seg mot et internasjonalt publikum og skal ha fokus på hvor viktig det er å ta seg ferie, og da spesielt etter pandemien. Kampanjen skal ha en humoristisk twist med å dra på ferie til Sørlandet.

Reklamefilmen vi ha fokus på Visit Sørlandets hovedsatsningsområder med skjærgården, sørlandsbyer, mat, sanking av mat, god overnatting og opplevelser i naturen.

Denne kampanjen skal ha fokus på helårsturisme og spesielt skuldersesongen. Kampanjen skal gå i begynnelsen av 2022 og eksponeres mot et internasjonalt marked i Danmark, Tyskland og Nederland.

Strand Hotel Fevik Foto Classic Norway©Christer Olsen 1
Strand Hotel Fevik Foto Classic Norway©Christer Olsen

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Følgende filmlokasjoner og bedrifter er med i produksjonen:

  • Strand Hotel Fevik
  • Kote Null
  • Skonnerten Solrik
  • Koselig shopping i Sørlandsbyen, Grimstad
  • Trehyttene i Gjerstad
  • Sjøørretfiske

Her kan du lese om den store internasjonale kampanjen vi hadde sammen med Visit Norway i 2021.