• nb

Laster Hendelser

« All Hendelser

Usus Akademi Servicekurs Mandal

27. juni @ 11:30 - 15:30

Gratis

Hvilke forventinger har våre gjester, publikum og kunder? Og hvordan leverer vi?

Fornøyde gjester og grunnlag for gjenkjøp skapes ikke på "kontorpulten" - men i møtet mellom medarbeiderne og gjestene. I forkant av sesongstart 2017 arrangerer USUS også i år servicekurs for ledere og medarbeidere i USUS bedriftene.

Få muligheten til å trene på gjestemøtet og hvordan takle ulike gjesteopplevelser.

Kursholder er Jan Bjørnar Sørensen fra Maduro Kompetanse.

Hvem passer kurset for

Kurset retter seg til frontpersonale og ledere i Usus bedrifter.
Det oppfordres til å stille med så mange som mulig fra hver bedrift. Ikke bare ledere. Ikke bare medarbeidere. Men ledere og medarbeidere sammen.

Noen stikkord om innhold :

  • Kunnskap om hvordan du kan skape så gode kundeopplevelser at alle dine kunder kommer tilbake og anbefaler din bedrift til andre
  • Hvordan vil vi ha det hos oss ?
  • Hva og hvordan kommuniserer jeg med gjestene ?
  • Selgende og serviceorientert adferd
  • Hva forventer gjestene ?
  • Faglig og sosial kompetanse
  • Masse energi, glede og motivasjon til å gjøre det beste for dine kunder, hver eneste dag.

Tid og sted:

Sjølingstad Uldvarefabrik, Mandal 27.juni kl. 1130-15.30.

Kurset er gratis, med bindende påmelding.

For å sikre godt oppmøte og gjennomføring av kurset vil "Ikke møtt" bli fakturert med kr. 500,- pr.person.

Velkommen!

Eventbrite - USUS Akademi Servicekurs 27.juni

 

 

Detaljer

Dato:
27. juni
Tid
11:30 - 15:30
Kostnad:
Gratis
Hendelse Kategori:
Hendelse Tags:

Arrangør

Usus

Sted

Sjølingstad Uldvarefabrik
Sjølingstad
Mandal, Norge
+ Google Map

Tagger:

Adresse

v/Usus AS
Rådhusgata 6,
4611 Kristiansand

Følg oss på Facebook