Servicekurs 2021: BLIDE BLAKKE GJESTER
Servicetreningen tar for seg selve gjestereisen både FØR, UNDER og ETTER besøket hos deg som driver innen reiseliv og opplevelser. Servicetreningen er både inspirerende og motiverende for deg som jobber med service med stort fokus på praktiske oppgaver du kan ta med deg hjem til egen bedrift etter treningen. Servicetreningen har som mål å øke din bevisstgjøring på NÅR man kan utføre service og HVORDAN for å skape økt gjesteopplevelse, glade gjester, godt renomé og økt omsetning i bedriften.
Nytt i 2021: Øk kunnskapen om hva Sørlandet har å by på
Nytt i år er at vi i forkant av servicetreningen starter med en del der dere får informasjon om hva gjestene deres bør få med seg av opplevelser i ditt nærområdet og på Sørlandet generelt. Dette er kunnskap som gjestene setter STOR pris på at dere har og kan bidra til at de blir lenger, legger igjen mer penger OG blir mer fornøyde!
Om Rolf T. Øygarden
Med bred erfaring fra rekruttering, salg, service og ledelse blant annet i hoteller, restauranter og som Salgssjef Ferie og Fritid i Dyreparken deler Rolf av sine egne erfaringer, tips og sin «hands-on» verktøykasse.
Kurset varer i 3,5 timer og koster kr 400 pr deltaker for USUS-partnere, kr 700 pr deltaker for ikke-partnere
NB: ønsker din bedrift å melde på mer enn 10 personer – ta kontakt med bodil@usus.no